środa, 20 listopada 2013

takie tam :)

W sobotę moja Zosia po raz pierwszy idzie do koleżanki na urodzinki - więc postanowiłam, że do zakupionego prezentu dołożymy coś specjalnego dla małej solenizantki i tak powstał taki oto zeszycik na bazgrołki - za, który dostałam od Zośki wielkiego całusa :).
Bardzo jej się spodobał, ale powiedziała, że pasuje troszkę dla starszej dziewczynki - ale Jadzi (6 l) się na pewno spodoba.
A czy się spodoba faktycznie, to się okaże w sobotę ;)


 Jeszcze jedno zdjęcie z lampą

Jest  kolorowy stempel - malowany farbkami akwarelowymi i distressem, ozdobiony na koniec perełkami w płynie i glossy - czego na zdjęciu nie widać :(.
Zatem posyłam go na wyzwanie SCRAPPO - Wyzwanie tutorialowe!


Do kompletu powstała karteczka:


która leci na wyzwania

a oto mapka:
oraz do 
  • scrapki-wyzwaniowo - jest uśmiechnięta dziewczynka i są jaskrawe kolory :)

a skoro już jest tak wyzwaniowo, to jeszcze jedno wyzwanie w  SP oraz
stempell&kartoon

Wyzwanie#16 - CZAS







Jest to mediowa :) zakładka z podpórki od ramki. Troszkę gesso, maska, glimmery, lakier do paznokci i oczywiście zegarowy stempel oraz stemplem wyciśnięty napis czas
-  a od tyłu taki tekścik nawiązujący do książek i czasu :)

 

4 komentarze:

  1. This girl is sooo sweet)))) Thanks for playing with us at Scrapki-wyzwaniowo! Hugs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka karteczka, taka kolorowa :) Na pewno solenizantka była zachwycona :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zeszycik i karteczka - bardzo słodkie. Ta krawato-zakąłdka tez bardzo mi się podoba! Dziękuje za udział w wyzwaniu Scrappo!

    OdpowiedzUsuń

{}