niedziela, 1 kwietnia 2012

pleciemy oj pleciemy :)

Dawno nic nie pisałam i nie pokazywałam :) ale tylko dlatego, że nie mogę pokazać moich robótek bo to zajączkowe niespodzianki :).
Dziś jednak mam  coś, czym mogę się z wami podzielić a nawet zgłosić na

Wyzwanie #7 - "Pleciemy oj pleciemy "

choć pierwsze skojarzenie z hasłem wyzwania miałam "nie pleć głupot ;)" - chyba z tym najbardziej mi się kojarzy słowo pleść :) niż z robótkami.
Ale uplotłam... koszyczek na bukiet kwiatów i oto taka imieninowa karteczka:

plotłam koszyczek z rafii, najpierw warkocze a potem wyszła taka całość

nie widać chyba dobrze na zdjęciu ale użyłam przepięknego papieru melissa frances FLORA
i guziczków w kropeczki Papermania capsule boysenberry, które strasznie mi się zawsze podobały



4 komentarze:

  1. Pięknie, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł genialny i wykonanie też :)
    szkoda że zdjęcie mało wyraźne bo nie oddaje uroki kartki :)
    dziękujemy za udział w Szufladowej zabawie :)
    pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to cudne! Przepiękne rzeczy tworzysz, cudowne po prostu. Strasznie ale to strasznie zazdroszczę talentu bo ja niestety jestem istny antytalent manualny;)Więc nie zostało mi nic więcej jak podziwiać:) Pozdrawiam cieplutko.

    http://chwile-niezapomniane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, koszyczek wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń

{}