wtorek, 6 marca 2012

Stwór nad stwory czyli iguana :)

Jakiś czas temu otrzymałam zamówienie :), początkowo myślałam, że to żart ale okazało się, że nie :).
Dlaczego bo zamawiająca napisała, że podobają jej się moje pluszaki i czy nie uszyłabym jej ...............
..................iiiiiiggggggggguuuuuuuuuuaaaaaaannnnnnnnyyyyyyy :) dla jej dwu i pół - letniej córci.
Myślałam, myślałam jak mam się zabrać do takiego stwora, jak już miałam wizję zaczęłam się szykować :)
w trakcie szycia moja córcia stwierdziła, że wychodzi mi chyba dinozaur :)
A ostatecznie wyszło tak:


z profilu :)

z bliska :)
                                                                       i ocena długości :)
Jeszcze filmik, który dostałam od zamawiającej jako źródło natchnienia :), czyli pierwowzór
 
Teraz czekam na ocenę, czy zamawiająca spodziewała się takiego efektu i  iguaniastego stwora, potwora :)?
Jak się dowiem, to wam napiszę :)

7 komentarzy:

  1. Twój zdecydowanie bardziej urokliwy, niż oryginał! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dłuuugi :) Bardzo dużo pracy widać, wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. MOJA IGUANA!!! Sama napiszę tu i oficjalnie: odbierz maila bo nie mogę się doczekać kiedy IGUANA u nas zamieszka!!! Jest wspaniała!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale prześliczna ... taka kolorowa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja iguana o wiele sympatyczniejsza :)

    OdpowiedzUsuń

{}