środa, 21 marca 2012

Wisior natchniony kamieniem :)

W poniedziałek otrzymałam w prezencie piękne kamyki ;) od najczęściej pojawiającego się w komentarzach anonima, który mi oczywiście jest dobrze znany :),  bo to moja koleżanka asia :).
No więc dostałam piękne kamyki i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić w podziękowaniu za ten dar :) sutaszowego czegoś, z początku nie wiedziałam co to będzie. Wzięłam kamyk, który mi się bardzo spodobał i grzebałam w sznurkach aby podobierać odpowiednie kolory, potem zaczęłam szyć, bez żadnej wizji - sama przychodziła co chwila:) z każdym nakłuciem igły i tak powstał taki wisior



który Asia otrzymała dziś z dedykacją "z okazji pierwszego DNIA WIOSNY" choć podobno był on wczoraj ;)

...muszę przyznać,choć to nie będzie za skromne :) , że wisior wyjątkowo mi się podoba :)

i jeszcze pokażę wam zaległego metkowego stwora, krórego uszyłam dla braciszka Ani od iguany :), żeby nie było mu smutno, że tylko dla siostry było coś w paczce :)

4 komentarze:

  1. Interesujący wisior. Super kolory.
    Bardzo miły gest z metkowym stworem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ wisior - masz pełną pierś radości, że CI TAK WYSZEDŁ - Magiczny!
    Ale wiosna uskrzydla, a niech mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior wyjątkowo piękny, udał Ci się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny wisior! a metkowy stwór przeuroczy :))

    OdpowiedzUsuń

{}