sobota, 26 maja 2012

chyba mogę :)

myślę, że moja mama, siostra a zwłaszcza Zuzanka już śpią i do jutra na pewno tu nie zajrzą :) zatem mogę pokazać trzy kartki, które zresztą wszystkie wędrują na różne wyzwania :) 

Zacznę od urodzinowej dla mojej siostry :)

zgłaszam ją na wyzwanie kolorystyczne The  Play Date Cafe 

Baby Blue...Denim...Cherry
 
a ponieważ użyłam suszone listki i kwiatki , to również na wyzwanie scrapki.pl
# 33 NATURA


 Druga dla Zuzanki z okazji imienin - moja pierwsza kartka do mapki :)




 i tą kartkę zgłaszam do Kwiatu Dolnośląskiego 
 wyzwanie # 7 mapka
a mapka wyglądała tak:
 
iiiii ostatnia :) dla mamusi :)

razem z pudełeczkiem - też Kwiat Dolnośląski :)
wyzwanie #6 Z okazji Dnia Matki

pudełko ...

kartka ...



i w środku - jeszcze nie wypisana :)




i to by było na dziś tyle - teraz jest 23: 58 czyli zaraz 
 
Dzień Mamy :) i urodziny mojej siostry 
zatem
wszystkiego najlepszego :)
pa


 
...
 
dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnimi postami 
i za to że do mnie zaglądacie :)

i jest godzina 0:00



14 komentarzy:

  1. Great use of the colors...I'd love for you to link up at 52 Card Pickup!

    http://www.oldbackporch.com/2012/05/52-card-pickup-week-21.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace. Pudełko mnie urzekło.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności:) Najbardziej podoba mi się ta dla Mamy, cudowna w stylu, piękne kolory i wszystko jak zwykle świetnie współgra ze sobą... I do tego to pudełeczko... no aż jej zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są piękne :) Mój nr 1 to ta dla Mamy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! udało Ci się cudownie zasuszyć listki i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki wysyp prac!

    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu - Wikucha DT Kwiat Dolnośląski

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy tworzysz;-) Serdecznie pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda bajeczne i niepowtarzalne są wszystkie Twoje prace, ale kartka dla Mamy jest moją zdecydowaną faworytką. Trzymam kciuki za sukcesy w wyzwaniach i pozdrawiam cieplutko:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kartki.
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne - wszystkie, pierwsza cudna kolorystyka, druga koronki, warstwy i motyle, trzecia- super retro!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful projects! I like that book for your mom. :)

    Thanks so much for joining us at The Play Date Cafe this week! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kartki, a pierwsza wprost ujęła mnie za serce...przy okazji zapraszam do mnie na candy http://oszyciu.blogspot.com/2012/05/candy-dla-wszystkich-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki. Mi najbardziej przypadła do gustu ta dla mamy... ale to dlatego ze ja lubie beże :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

{}